13 august, 2009




Mai intai de toate...


Mai intai de toate am tinut sa multumesc public persoanei care mi-a oferit impulsul involuntar si totodata inconstient de a crea acest blog. Realizez cu zambetul pe buze ca tot acest schimb de experiente pe care l-am avut in ultimile zile m-a facut sa apreciez cu adevarat ceea ce ea considera despre propria-i persoana ca fiind un aspect negativ.


"in fine... nu mai conteaza acum.... tot ce conteaza e el :"> :) sau cel putin asa cred... imi place ca rezonam, ca ma simt atat de bine si ca nu simt cand trec ore intregi in compania lui :D..."
..si pentru aceasta simpla si sincera simtire am vrut sa ii multumesc..pentru toate astea, nu voi uita "ochii aia ai tai:P".

5 comentarii:

  1. tot firea aia romantica ai ramas:)pe langa amuzamentul si carcotelile tale.felicitari pentru blog:)cum a ramas cu 'ochii aia ai tai:P'?

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietene sau `finule`,interesant blogul, interesant si ce-ai scris...Astept sa citesc si alte articole de-ale tale...si poate scrii ceva despre copii,ca stiu ca iti plac;);).. bafta in continuare in ceea ce faci....si vezi cum faci cu domeniul `love`...;););)..te-am pupat..sa traiesti!!:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. ¨˜”°º• Kira•º°”˜¨14 august 2009 la 00:41

    hmm...interesant pana acum nu credeam ca asa ceva este posibil, nici nu te cunosteam pana ieri nici pe "marlene" dar uite ca acum sunt omul din spatele cortinei, felicitari pentru aceasta "rezonanta" ...cuvintele nu pot exprima, doar exista...si magia pluteste pretutindeni...

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare mai bine decat crezi tu ca mi-ar parea ca incerci sa te realizezi pe plan sentimental.bravos ca reusesti sa iti apropii bucurii sufletului tau.din partea mea, m-as bucura daca acesti ochi s-ar bucura de ochii tai..esti prea sensibil sa fii dezamagit pe aceasta latura.respectele mele.costin

    RăspundețiȘtergere
  5. daca nu ii oferi ce stii tu sa daruiesti, te bat :)) serios iti zic,nu de multe ori iti exprimi dragostea la modul cel mai serios.te cunosc prea bine sa ma contrazici cu ceva;)

    RăspundețiȘtergere

Comentarii...